Завод Шевченка може стати структурним підрозділом заводу імені Малишева, – Михайло Добкін

Завод Шевченка може стати структурним підрозділом заводу імені Малишева. Про долю підприємства йшлося під цас зустрічі губернатора з профспілковим активом області.

 

У приладобудівного заводу імені Шевченка залишилося два виходи -поступове скорочення співробітників після виплати їм боргів із заробітної плати або приєднання заводу Шевченка як структурного підрозділу до заводу Малишева. Про це заявив губернатор Харківщини Михайло Добкін в ході зустрічі з профспілковим активом області. Наразі більше 300 шевченківців готові звільнитися після повернення їм боргів по зарплаті.

Михайло Добкін, голова ХОДА

Только задолженность нужно погасить в таком случае, либо расчитать людей. Надо принимать политическую волю и говорить, это предприятие должно быть ликвидировано. Все. Оно никогда не встанет с колен. Зачем людей мучать. Нужно один раз набраться духа и сказать. Все. Мы перестали производить такую-то технику, что она не восстребована ни кем, ни внутренним, ни внешним рынком. Давайте эту тему закроем.

Аби врятувати завод від ліквідації, треба приєднати його до заводу імені Малишева, додав Михайло Добкін. Оскільки, той є єдиним замовником продукції шевченківців.

Михайло Добкін, голова ХОДА

В каком виде вам выгодно дальше сотрудничать. Может нет смысла держать двойную бухгалтерию, ещё дублирующие функции выполнять и платить за это деньги. Может лучше сделать завод Шевченко структурным подразделением завода Малышева. Не хотите? Но тогда в таком объёме оставляйте предприятие, чтоб оставшиеся люди могли обеспечить себя зароботной платой, выполнения заказа.

Укроборонпром на погашення заборгованості заводу Шевченка і заводу Малишева вже виділив 19 мільйонів гривень. Чи це не останні гроші на погашення боргів – залежить від Укроборонпрому, каже губернатор. Що стосується ще одного боржника перед своїми працівниками, а це 6 мільйонів гривень боргів по зарплаті, на заводі ХЕМЗ. Як констатує Михайло Добкін, вихід теж є. Продати “Турбоатому” підвізну залізницю, аби розплатитись з бограми по зарплаті.

Михайло Добкін, голова ХОДА

Турбоатом покупает. Деньги стопроцентно идут на погашение старой задолженности на ХЕМЗе. И это предприятие, ввиду того, что заказы уже есть, старые долги погасят и дальше идет без каких-либо проблем.

Загалом у жовтні заборгованість по зарплаті на підприємствах Харківщини зменшилася на 37 мільйонів гривень.

 

Леся Кочержук