Швидкі, надійні та захищені – харківські зброярі модернізували БТР-4Е та РСЗВ “Верба” (відео)

Український БТР-4Е, що з початку 2014-го року бере активну участь у бойових діях на Сході України, став мобільнішим, безшумнішим та краще захищеним.

vlcsnap-2017-05-26-16h25m31s750

Під час чергових випробувань на одному з полігонів під Харковом бронетранспортер продемонстрував на що здатен. Порівняно з “попердниками”, оновлений БТР-4Е зазнав значних змін. Зокрема, у бойовій машині встановили потужний німецький двигун, допоміжний енергоагрегат, протимінний захист, удосконалили комплекс управління озброєнням та подачі боєприпасів.

Олександр Каторгін, керівник відділу випробувань ДП “Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. О.О. Морозова”

У цьому бронестранспортері встановлений двигун німецької фірми “Дойц” з автомативною коробкою передач, який дозволяє розвивати максимальну швидкість бронетранспортера по асфальту до 110 км/г

Модернізація “Буцефала” не єдине, чим може похвалитись оборонпром. У конструкторському бюро розповіли, що активно триває розробка легкої та важкої броньованої техніки. Зокрема, до свого 90-річчя, що відзначатимуть цьогоріч у вересні,  планують вразити новинками. Улітку ж випробовуватимуть модернізовану реактивну систему залпового вогню “Верба”, яка,  за словами конструкторів, більш автоматизована. Це дозволить скоротити кількість облуговуючого персоналу.

Андрій Богач, учений секретар ДП “Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. О.О. Морозова”

Максимально автоматизированная система, которая с минимальными затратами времени позволит получить команду и в автоматическом режиме позволяет учесть различные факторы, чтобы снаряд точно в цель

А на заводі імені Малишева відбувається відновлення бойових машин “Булат” для Збройних сил України . З 2014-го року для ремонтних робіт на завод було направлено 64 одиниці техніки, що брала участь в бойових діях на Сході України. Бронэмашини захищали Луганський аеропорт та були задіяні у воєнних операціях під Маріуполем. Півсотні з них уже відновили та передали в експлуатацію, над іншими – ще працюють.

Олександр Шейко, головний інженер ДП “Завод імені Малишева”

Ми отримали 64 танки БМ “Булат”, які мали бойові пошкодження і пошкодження експлуатаційні, тому що машинам доводилось працювати в різних умовах, тому були пошкодження, які пов’язані з експлуатацією танків

Окрім ремонту “Булатів”, на заводі проводять регламентний ремонт та модернізацію танків Т- 84. Йдетьсяпро заміну електроніки, оптики та удосконалення зовнішніх характеристик. На заводі запевняють, відремонтовані  Т-84  за потужністю не поступаються сучасним “Оплотам”.

Людмила Грубнік