Розроблена інтерактивна карта звернень до харківської мерії

Фахівці КП «Міський інформаційний центр» завершили розробку проекту «Звернення громадян до Харківської міської ради на інтерактивній мапі міста». Система доступна користувачам в мережі Інтернет за адресою: cdr.citynet.kharkov.ua/webdocprof.

На сайті кожен бажаючий зможе ознайомитися з уже зареєстрованими зверненнями до міського голови або скласти нове звернення в електронному вигляді. Як зазначили розробники, система проста у використанні і дозволяє швидко знайти інформацію про заявку за номером або адресою в Харкові. Користувач також може вибрати період відображення заявок на карті, статус або потрібну категорію.

Заявки від харків’ян тепер приймаються у спрощеній формі – додаткова реєстрація не потрібна, достатньо лише вказати контактну інформацію, адресу та текст самого звернення.

Усі звернення громадян автоматично переадресовуються співробітникам Департаменту діловодства Харківської міської ради, які обробляють інформацію і вносять в систему електронного документообігу міської ради. Після реєстрації заявки на вказану електронну пошту відправника приходить лист з присвоєним номером, за яким передбачена можливість відстеження інформації про виконавців з питань, викладених у зверненні.

За матеріалами сайту мерії