На Харківщині запрацювала “гаряча лінія” якості адмінпослуг

Поскаржитись на роботу ЦНАПів можна за спеціальною «гарячою лінією», – повідомили в обл.департаменті з підвищення конкурентоспроможності регіону.

Відтепер всі мешканці області можуть взяти безпосередню участь у процесі оптимізації роботи центрів надання адміністративних послуг, звернувшись зі своїми пропозиціями на «гарячу лінію якості адміністративних послуг».

Адмініструвати роботу лінії буде обл. департамент з підвищення конкурентоспроможності регіону.

«На наше переконання, ця «гаряча лінія» дозволить дати точну оцінку діяльності центрів надання адміністративних послуг та оперативно реагувати на можливі факти порушення законодавства. А головне, завдяки повідомленням громадян, ми зможемо розробити більш коректний план подальшого розвитку центрів. Нам дійсно важливо знати думку людей», – сказав 1-й заст. директора департаменту Денис Ткачов.

Наразі, за його словами, зауваження клієнтів ЦНАПів здебільшого стосуються оформлення документів на нерухомість: через технічні проблеми, пов’язані з програмним забезпеченням, виникають затримки. Також люди бувають незадоволені відмовами в оформленні особистих документів, зокрема – у реєстрації місця проживання, у зв’язку зі спірними, на їх думку, причинами.

Інформація про запуск «гарячої лінії» вже розміщена на інформаційних стендах центрів надання адміністративних послуг, на сторінках веб-сайтів районних державних адміністрацій та виконавчих комітетів міст обласного значення.

«Гаряча лінія якості адміністративних послуг» працює за телефоном: (057) 705-06-51 (з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00, перерва з 13:00 до 14:00).

Крім того, повідомити про свої зауваження і пропозиції можна за електронною поштою: depcompet@kharkivoda.gov.ua, а також на сторінці Facebook.