Українські м'ясо-молочні продукти на нові ринки збуту

Українські м’ясо-молочні продукти на нові ринки збуту. Під час засідання Ради вітчизняних експортерів обговорили перспективу співробітництва з Європейським Союзом та країн Азії і Латинської Америки.

 

Міністерство закордонних справ України може надати дієву та ефективну допомогу вітчизняним товаровиробникам м’ясо-молочної продукції. А саме знайти нові ринки збуту. Профільний міністр Костянтин Грищенко пообіцяв захищати інтереси національних виробників м’ясо-молочної галузі, однак зауважив – стандарти продукції треба підвищити.

Костянтин Грищенко, міністр закордонних справ України

Нам треба дивитись на підвищення стандартів не тому що вони сьогодні не відповідають Європейським чи Російським нормам, а тому що є певні деталі, які необхідно вдосконалювати, як це робиться в країнах того ж Європейського Союзу.

Під час засідання також обговорили ситуацію з постачанням м’ясо-молочної продукції на ринок Російської Федерації та держав Митного союзу. У контексті створення зони вільної торгівлі особливе місце посідає питання пожвавлення виходу України на європейський ринок.

Анатолій Юркевич, експерт

Самым большим рынком для молока является рынок ЕС, 27 стран имеют рынок внутренней торговли порядка 150 млн тонн и на сегодняшний день, если мы будем проводить далнейшую работу – мы можем получить за ближайших год-два получить доступ на этот рынок.

Україна шукає нові ринки збуту м’ясо-молочної продукції. А тому ринки країн Азії, Близького Сходу, Африки та Латинської Америки одна з головних тем обговорення вітчизняних експортерів. Під час засідання українські експортери підписали Меморандум про взаєморозуміння щодо подальшого співробітництва. За словами Костянтина Грищенка, цей меморандум є своєрідним діалогом.

 

Юлія Губська