У Харкові зібрали власний трамвай (фото)

Трамвай власного виробництва презентували сьогодні, 28-го квітня, в Харкові.

трамвай28апреля1

Вагон був зібраний фахівцями Салтівського трамвайного депо. Як повідомив головний інженер підприємства Володимир Бадьянов, новий трамвай знаходився у виробництві майже рік.

трамвай28апреля4

«Це продовження модельного ряду вагона Т-3, який ми модернізували. Кузов придбали в місті Калуш, колеса – адаптовані чеські. Це був голий металевий остов, який ми обшили, встановили електронне обладнання, двигуни підвищеної потужності, дискові гальма тощо. В кабіні водія є комп’ютер і дисплей, на якому відображається інформація про стан вагона і про несправності. В цілому вийшов гарний сучасний трамвай», – розповів Володимир Бадьянов.

трамвай28апреля2

Зібраний у Харкові вагон вирізняє плавний тихий хід, на рівних ділянках шляхів він зможе розвивати швидкість до 65 км/год. Для зручності пасажирів і водія в салоні працює кондиціонер, над кожними дверима встановлені відеокамери. Це перший трамвай у Харкові, який обладнаний пандусом для людей в інвалідному візку.

За словами віце-мера Євгена Водовозова, вартість харківського трамвая становить близько 9 млн грн, найближчим часом планується зібрати ще чотири таких вагони.

«Насамперед ми зацікавлені оновлювати свій парк трамваїв, а не працювати на інші міста. Це не бізнес-проект. Для Харкова це цікаво тим, що такий трамвай набагато дешевший, ніж новий, вартість якого сягає 15-16 млн. грн. Таким шляхом пішли багато міст – Київ, Одеса, Запоріжжя та інші. Разом з програмою капітальних ремонтів, яку ми реалізуємо вже третій рік, такий підхід дасть нам можливість потихеньку оновлювати парк трамваїв у Харкові», – повідомив Євген Водовозов.

трамвай28апреля3

Новий вагон уже виходив на пробну обкатку містом без пасажирів. Такі випробування триватимуть ще місяць, після чого державна комісія повинна підписати акт про те, що вагон готовий до експлуатації, і тільки потім трамвай зможе перевозити людей. За яким саме маршрутом курсуватиме вагон, поки невідомо.