У харківській підземці випробовують нові вагони Крюківського заводу

Нові вагони Крюківського заводу готуються до масового виробництва. Але для цього вагони повинні пройти випробування у дії. Зокрема їх вже випробували у Київському метрополітені, тепер вагони прибули до Харкова.

 

Три нових вагони Крюківського заводу прибули до Харкова. Вони пройдуть обкатку на лініях метро. Випробування проходитимуть щодня по три години на день – з дев’ятої вечора. Але у вагонах будуть не пасажири, а представники сервісної групи. За словами представників заводу, вагони вітчизняного виробництва не поступаються закордонним.

Вадим Дузік, директор зі збуту та маркетингу Крюківського заводу

По качеству, соотношению всех показателей данная комплектация – она аналогична там японской кондиционеру, но произведено в Украине. Естественно она будет дешевле, потому что все внутри и данный продукт при равных характеристиках, он фактически становится дешевле.

Проте точну вартість вагонів на заводі назвати відмовляються, кажуть – дешевше і це добре. Нові вагони оснащені відеонаглядом, мають модернізоване автозчеплення, а також місця для інвалідів. Головна родзинка нового транспорту – двигун, бо саме він дозволяє економити до 30 % електоенергії.

Анатолій Однорогов, заст. гендиректора з експлуатації КП “Харківський метрополітен”

Главная отличительная особенность – это асинхронный привод. Здесь, во-первых, если салон рассматривать – антивандальные сиденья. Это значит они крепче, они надежней. Пространство под сиденьями не закрыты, а открыты, что работает в плане антитерроризма. Понимаете, меньше скрытых полостей.

Випробовування вагонів завершиться наприкінці липня. Після чого їх повернуть виробнику для подальшого допрацювання з урахуванням зауважень і пропозицій.

 

Олена Рижова