У Держкомтелерадіо розповіли як витратять гроші, зароблені на виборах

Державний комітет телебачення та радіомовлення підбиває підсумки інформаційної кампанії під час виборчих перегонів

Майже 2 тис.  годин  телеефіру  використали кандидати в народні депутати під час парламентських виборчих перегонів.  Ще понад тисячу годин  вони агітували українців через радіоприймачі.  В державному комітеті телебачення та радіомовлення помітили – з кожними наступними виборами політики все активніше використовують інформаційний ресурс.  Б’є рекорди і кількість цьогорічних кандидатів у народні депутати.

Дмитро Кравченко,  заст. голови Держкомтелерадіо України

потреба в ефірному часі значно збільшилась, порівняно з минулими вибрами. Зазначу, що державні ЗМІ гідно впоралися з цим завданням. більше 2 тисяч годин на телебаченні, понад 1100 годин на радіо були присвячені висвітленню передвиборчих програм та  політичній рекламі в ефірах ЗМІ.

Аби забезпечити прозорість та чесність політитичних перегонів на медіапросторі Державний комітет телебачення та радіомовлення створив Організаційно-моніторинговий центр «ЗМІ у виборах 2012». Тут кожен міг отримати інформацію з приводу  дотримання норм законодавства щодо доступу до медіа.  Разом з тим, в Комітеті кажуть – під час цьогорічної  виборчої кампанії не все було гаразд. Зокрема телевізійники зіткнулись і з проблемами, пов’язаними з законодавством.

Олександр Курдінович, голова Держкомтелерадіо України
багато виникло питань із застосуванням чинного законодавства про вибори. Нажаль, такі пункти чинного закону про вибори народних депутатів, які передбачають більше лозунги ніж конкретні положення вонинаджіль тежє не додавали нам  спокою і рівногго застосування .

Дмитро Кравченко,  заст. голови Держкомтелерадіо України
ще однією вадою виборчого закону є  відсутність чіткого єдиного підходу до визначення вартості ефіру державних компаній по висвітленню. Політичної агітації. Так з одного боку законом визначено певну форму, з іншого ЦВК виходить з фактично виділених з бюджету коштів на ці цілі.

На інформаційній підтримці виборчого процесу  вітчизняні медіа заробили майже 93 мільйони гривень.  Це  гроші за угодами з ЦВК, а також  від безпосередньо кандидатів.  В Держкомтелерадіо кажуть, усі кошти підуть на модернізацію вітчизняної медіа інфраструктури, зокрема на технічне переоснащення та впровадження енергозберігаючих технологій.

За матеріалами  УТР.