Реформування ЖКГ

Енергозбереження та покращення якості послуг “комуналки” – харківські та столичні фахівці обговорили першочергові кроки реформування житлово-комунального господарства.

 

Брак грошей, кадрів та управлінська система ще радянських часів. Йдеться про найперші негаразди житлово-комунального господарства, шо на них варто звернути увагу. Про це йшлось під час роботи круглого столу в академії міського господарства. Досвідом ділились харківські та столичні фахівці.

Роман Грива, нач. обл. управління ЖКГ та розвитку інфраструктури

Жилищно-коммунальное хозяйство – одна из проблемных отраслей не только в Харьковской области, но и в Украине в целом. Устаревшая система управления, высокая изношенность инфраструктуры, постоянная нехватка средств препятствуют гражданам жить в комфортных условиях.

Реформа на часі, а грошей на неї держава дає обмаль –  в цьому солідарні чиновники та комунальники. Задля її проведення залучають кошти місцевих бюджетів або приватних підприємств. Фахівці зі столиці пропонують харків’янам активніше долучатись до програми “Агенства розвитку житлово-комунального господарства”. Для цього потрібно передати підприємства управляючим компаніям.

Андрій Цибулько, заст. ген. директора ДП “Агенство розвитку ЖКГ”

Одна кампанія – одна людина відповідає. Поточна ситуація з житлово-комунальними підприємствами там дуже складно найти крайнього, там досить незрозуміла фінансова структура, коли взаємоборги повертаються – платять одні, повертаються іншим і не зрозуміло. Тут стає все чітко: одна компанія – один відповідальник.

Наразі, у районах Харківщини теж не сидять склавши руки. В Харківському – зменшили витрати за рахунок енергозберігаючих технологій. Пробну котельну запустили у селищі Хролі.

Віталій Збукар, голова Харківської РДА

Запустили новую котельню в Хролях, где уменьшили мощность котельни в 15 раз, получили эффективность и, я думаю, один из не многих населенных пунктов, при повышении цен на газ не получил повышения цены на отопление.

Експерти в галузі житлово-комунального господарства зауважують – подібну практику не можна сприймати як здешевлення комунальних послуг. Йдеться про покращення якості.

 

Олена Рижова