Нещодавня катастрофа російського літака відтоку пасажирів на харківському летовищі не спричинила

Розслідування трагедії російського пасажирського літака, в якому загинуло 224 людини, поки що триває. У Харківському аеропорту відтоку пасажирів через авіакатастрофу немає, люди не панікують і квитки не здають. Заходи безпеки тут також не підвищували, фахівці кажуть, що харківське летовище і так під особливим наглядом усіх спецслужб через близкість прифронтової території.

Дмитро з дружиною і двома дітьми щойно з літака. Харків’яни відпочивали саме у Шарм-аль-Шейху, звідки 31-го жовтня вилетів російський літак, що розбився.

Дмитро, харків’янин

Мы узнали об этом рано-рано утром, буквально самые первые. Это  недалеко от нас. В основном в отеле росссияне у нас все обсуждали. Вечером еще один рейс улетел. возможно эти люди были в отеле, в котором мы отдыхали. И как следствие появилась у нас аэрофобия. Все люди в отеле переживали, соболезновали.

Дмитро говорить, що літали вже не вперше і через катастрофу не припинять подорожувати літаками. Відтоку пасажирів через падіння аеробусу, не спостерігають, підтверджує Владислав, комерційний директор Харківського летовища.

Владислав Ільїн, комерц.директор з авіаційної діяльності Міжнародного аеропорту “Харків”

Пока не зафиксировано падение спроса, но то, что мы видим вчера , позавчера, сегодня рейсы в Египет улетают полными. Но мы понимаем, что это пассажиры, которые купили путевки не позавчера, а месяц ,неделю назад, т.е. до трагедии, которая произошла в Египте.

Фахівці аеропорту говорять, що у зв’язку з падінням повітряного судна, додаткових заходів безпеки перельотів не вживали. Через військові дії в Україні тут давно усі служби працюють у посиленому режимі. У тому числі і з перевірки літаків.

Владислав Ільїн, комерц.директор з авіаційної діяльності Міжнародного аеропорту “Харків”

Ответственным исключительно за техническое обслуживание является каждая авикомпания. Она либо имеет сертификат на техническое обслуживание, собственный штат техперсонала, который обслуживает самолеты.

Технічну справність літаків крім авіакомпаній контролює державіаслужба. Аеропорт більшою мірою відповідає за наземне обслуговування. Владислав запевняє, що жодну несправну машину у небо з харківського летовища не випускають.

Вікторія Котова