Нелегальні пасажирські перевезення

У дорогу разом із законом. Остання аварія під містом Рівне за участю маршрутки, переобладнаної з вантажного автомобіля, змусила владу вкотре порушити проблему нелегальних пасажирських перевезень.

 

Кожного дня лише з Києва поза правилами відправляється до 1000 подібних машин. Представники всеукраїнської асоціації автоперевізників кажуть – не тільки люди, які працюють у правовому полі, втрачають гроші. За таких умов казна країни не добирає щороку 10 млрд. гривень.

Володимир Вакуленко – віце-президент всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників

Районные предприятия позакрывались, а эти все нелегальные они работают все в основном межобластные и внутреобластные, от района до области. И получается – все рентабельные перевозки у них находятся. Что получается легальным –легальные перевозки, работая с автостанции, они отправляються автобусы полупустые.
Естественно, он начинает повышать тариф, что вызывает негативную реакцию населения.

Аби уникнути зустрічей з правоохоронними органами, пасажирські перевізники йдуть на хитрощі – ховаються за табличками «нерегулярні перевезення». Інколи ж їздять без відповідної документації чи не за визначеним маршрутом, або ж взагалі дивним чином отримують ліцензії. Віце-прем’єр Борис Колесніков винить у цьому місцеву владу та автоінспекцію.

Борис Колесніков – віце-прем’єр-міністр України

Невозможны никакие нелегальные перевозки без местных властей и, к сожалению, Госавтоинспекции. Я, понимаю, что 99% лицензий было выдано, когда Валерий Николаич не работал.

В автоінспекції переконують – роблять усе, що можуть. Навіть створюють спеціальні рейди дорогами України, аби виявити злісних порушників. Та не все залежить від них, каже начальник управління ДАІ МВС України Валерій Лазовий.

Валерій Лазовий – начальник управління ДАІ МВС України

За нелегальные перевозки по админкодексу составляют административные материалы сотрудники государственной службы по борьбе с экономическими преступлениями. В этом плане госавтоинспекция может составить только протокол за отклонения от маршрута и, к сожалению, там штраф остается, в пределах 34… от 34 до 75 гривен.

Однак чому цими проблемами повинні займатися дві структури – віце-прем’єр не розуміє.

Борис Колесніков, віце-прем’єр-міністр України

Причем тут экономические преступления. Экономиеские преступления – это преступления против экономики. Если он 1000 пасажиров перевезет или 10 он все равно платит фиксированый налог. Поэтому к ОЭП, я так понимаю, это вообше отношения никакого иметь не может. Это чисто, по большому счету, функции лицензионные, то есть разрешительные.

Знайти панацею від порушників поки не вдалося. Борис Колесніков доручив створити робочу групу із представників ДАІ, перевізників, транспортної прокуратури та податкової інспекції. Вона повинна нарешті виявити ключ до виходу із ситуації, що склалася. 15 березня фахівці зберуться знову. А нелегальним перевізникам міністр інфраструктури дав шанс почати працювати за правилами до середини квітня.

 

Юлія Губська