Городяни зможуть залишати заявки про аварії на новому сайті «Харківводоканалу»

КП «Харківводоканал» працює над створенням нового сайту, щоб у харків’ян була можливість у режимі онлайн повідомляти про аварійні ситуації. Про це  розповів гендиректор КП «Харківводоканал» Віталій Панов.

За його словами, зараз фахівці підприємства працюють над проблемою оперативного реагування. Для її вирішення будуть використані всі сучасні способи оповіщення, зокрема, запущено новий сайт підприємства з можливістю залишати там фотожалоби.

Крім того, залишити скаргу і записатися на прийом до керівництва можна буде в соціальних мережах – в групах підприємства «Вконтакті» і «Facebook».

«Як тільки надходить заявка, вона відразу ж передається в район, де сталася аварія, підключається аварійна бригада. Щодня о 8:00 центральна диспетчерська доповідає мені про кількість поривів, про плани на сьогоднішній день щодо їх ліквідації, скільки у нас задіяно аварійних бригад, скільки техніки. Тобто, ця інформація – починаючи від генерального директора і закінчуючи аварійниками – повністю під контролем», – зазначив Віталій Панов.

Крім того, він повідомив, що планується ввести безкоштовний мобільний номер для прийому заявок від пенсіонерів, які не користуються інтернетом. Поки ж про аварії можна повідомляти за номерами: 712-08-40 і734-91-53 (вода), а також 704-14-46 і 704-14-47 (каналізація).