Держкомтелерадіо взявся за популяризацію читання

В Україні у 8 разів менше газетних кіосків,  ніж у Польщі, і в 15 – чим у Німеччині та Австрії.  Тож із читаючої нації українці пасуть задніх, принаймні в Європі.

Держкомтелерадіо розробив концепцію популяризації книжок, а відтак і читання. Бо молодь, що не відходить від комп»ютера не звикла купувати друковане слово. Їм легше скачати все з інтернету. А до бібліотеки юнаки та дівчата заходять хіба що за підручниками, а не за художньою літературою. Цю проблему і намагаються вирішити у комітеті що відає засобами масової інформації. Зробити так, аби читати  стало модно та престижно.

Анатолій Мураховський – 1-й  заст.  голови Держкомтелерадіо України
Комітет розробив концепцію державної програми по популяризації книжної продукції, читання. У разі схвалення цієї концепції. в неї можна включити і питання щодо читання друкованих засобів масової інформації, тому що це дійсно велика проблема. А решту нормативів дійсно треба унормовувати законодавчо, як соціальні гарантії по об’єктам книжкової торгівлі по об’єктам роздрібної торгівлі періодичної преси.

Головний біль видавців – обмаль кіосків. У столиці, кажуть вони, отримати дозвіл на встановлення одного пункту продажу газет та журналів коштуватиме 20 тисяч гривень. І не факт, що за рік цей пункт знесуть, як це коїться із МАФАМи. Тобто вкладені гроші навіть не окупляться. Робоча група запропонувала звернутися до Кабміну і на законодавчому рівні зобов»язати місцеву владу виділяти землю під кіоски. У Держкомтелерадіо кажуть, це може бути мережа, яку створять самі видавці, бо зацікавлені.

Олександр Курдінович  – голова Держкомтелерадіо України
У випадку прийняття таких рішень. щоб наступного дня, умовно кажучи, з’явилися підприємці, ініціатори? в тому числі з кола ваших учасників, які б наступного дня подали відповідні заявки до  органів місцевої влади і почали організацію цієї роботи. Щоб у нас там не було прогалини.
Мережі газетних кіосків, зауважив голова держкомтелерадіо, повинні належати різним підприємцям. Це створюватиме здорову конкуренцію, і не дасть монополізувати цей бізнес.

За матеріалами УТР.